تاریخچه ی شرکت کابل یونیکام UNICOM

شرکت کابل یونیکام در سال 1995 با این اساس که” پایان دادن به مشکلات شبکه ای” بود،آغاز به فعالیت کرد.
در ابتدا تولیدات شرکت کابل یونیکام تنها منتهی به مونتاژ کیستون ها بود. تقریبا بعد از 2 سال نمودار پیشرفت شرکت کابل یونیکام صعودی شد،تا اینکه به دلیل بالا رفتن تقاضا شرکت یونیکام تصمیم به گسترش زمینه تولید دیگر محصولات کرد.

این تقاضا روز به روز افزایش پیدا کرد.به همین دلیل تولید محصولات بالا رفت و با توجه به گسترش بازرگانی شرکت کابل یونیکام نصمیم به بالا بردن کیفیت محصولات خود نیز کرد. تا اینکه در سال 2001 شرکتی با نام یونیکام ثبت شد. .
در ابتدای سال 2001 محصولات شرکت تنها در بازار داخلی عرضه میشد. تا اینکه در پایان سال 2002 شرکت کابل یونیکام تصمیم به عرضه محصولات شرکت خود در دیکر کشورها را کرد. به همین دلیل بخش بازرگانی خارجی (صادرات محصولات) در شرکت کابل یونیکام آغاز به فعالیت کرد.
تا اینکه شرکت کابل یونیکام شروع به تولید انواع کابل های شبکه از کرد و تولید اینگونه محصولات را تا به تولید رساندن انواع کابل های فیبر نوری و ژله فیلد ادامه دهد. تا اینکه امروزه شاهد تولید انواع کابل های ارتباطی و تجهیزات شبکه در بالاترین کیفیت در این شرکت هستیم.یکی از جدیدترین محصولات این شرکت تولید کابل شبکه 7 است.
به دلیل سرعت در نوآوری در قرن جدید شاهد استفاده از روش های بسیار جدیدی در زمینه ی ارتباطات شبکه ای بوده ایم. به همین شرکت کابل یونیکام برای بهبود این موضوع شروع به برگزاری دوره های آموزشی مختلف از جمله،طراحی شبکه،کابل کشی شبکه و… کرده است.
فروشگاه سیم و کابل نیز در پاییز سال 92 نیز تصمیم به قراردادن اطلاعات کاملی در مورد انواع کابل شبکه و کابل کواکسیال در وبسایت خود گرفت. شما عزیزان با ورود به قسمت فروش کابل شبکه و فروش کابل کواکسیال میتوانید اطلاعات کافی در مورد انواع این کابل ها به دست آورید،هم چنین میتوانید از طریق قسمت تماس با ما نیز با ما در ارتباط باشید.

اکنون: خوشبختانه شاهد محصولات اصل یا همان اورجینال شرکت کابل یونیکام در کشور هستییم.تمام محصولات این شرکت دارای هولوگرام مخصوص میباشد و تمام محصولات شرکت دارای ضمانت نیز است.

WACS
در تاریخ 6 آگوست 2019
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.