با سلام طبق درخواست مشتریان عزیز مبنی بر قرار دادن لیست قیمت محصولات سیم و کابل و کابل های آلومینیومی تصمیم به قرار دادن لیست قیمت محصولات فروشگاه به خصوص سیم و کابل مسی و کابل های آلومینیوم کردیم.

شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی نام هر محصول آخرین لیست قیمت محصول مورد نظر را دریافت کنید.لطفا به دلیل نوسانات بازار حتما برای دریافت درصد تخفیف و موجودی با فروشگاه در تماس باشید.

لیست قیمت محصولات تیراژه (برای دریافت کلیک کنید)

شرکت تیراژه تولید کننده انواع محافظ های صوتی تصویری و یخچال می باشد برای دریافت درصد تخفیف و موجودی با فروشگاه در تماس باشید.

صفحه اول     صفحه دوم     صفحه سوم     صفحه چهارم 

لیست قیمت محصولات گروه صنعتی میکرو مکس الکترونیک (برای دریافت کلیک کنید)

گروه صنعتی میکرومکس الکترونیک از تولیدکنندگان انواع محافظ های لوازم صوتی و تصویری،یخچال و انواع رله و فتوسل و …. میباشد.شما میتوانید با دریافت لیست قیمت از تنوع محصولات این شرکت مطلع شوید.

 لیست قیمت محصولات فردان الکتریک (برای دریافت کلیک کنید)

شرکت فردان الکتریک از تولیدکنندگان انواع سه راهی و محافظ برق و انواع کلید و پیریز می باشد.

صفحه اول     صفحه دوم     صفحه سوم     صفحه چهارم

لیست قیمت شرکت سیم و کابل نیرو کابل زاگرس (برای دریافت کلیک کنید)

شرکت سیم و کابل نیرو کابل زاگرس از تولیدکنندگان سیم و کابل در کشور میباشد.از محصولات این شرکت میتوان به انواع کابل های افشان و کابل های مفتول اشاره کرد.

لیست قیمت محصولات صبا ترانس (برای دریافت کلیک کنید)

شرکت صبا ترانس تولید کننده انواع پرژکنورهای ال ای دی و سی او بی و انواع چراغ  و والواشر می باشد. لطفا برای دریافت موجودی و درصد تخفیف با فروشگاه تماس بگیرید. 

صفحه اول     صفحه دوم     صفحه سوم      صفحه چهارم

لیست قیمت محصولات شرکت دمنده (برای دریافت کلیک کنید)

شرکت دمنده از تولیدکنندگان هواکش های صنعتی و خانگی می باشد. تنوع بالای محصولات این شرکت را در لیست قیمت می توانید مشاهده کنید.لطفا برای دریافت موجودی و درصد تخفیف با فروشگاه تماس بگیرید.

لیست قیمت محصولات شرکت صنعتی الکتریک خراسان (افشارنژاد) (برای دریافت کلیک کنید)

شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد از با کیفیت ترین تولیدکنندگان صنعت سیم و کابل کشور می باشد به طوری که با داشتن سبد کامل محصول توانسته است از گذشته تا به امروز جایگاه خوبی در بازار سیم و کابل کشور داشته باشد.

لیست قیمت کابل برق و کنترل آرین ابهر (برای دریافت کلیک کنید)

شرکت صنایع سیم و کابل آرین ابهر از تولیدکنندگان صنعت سیم و کابل کشور می باشد که با اضافه کردن محصولات کابل کنترلی نیز سبد محصولات سیم و کابلی خود را گسترده تر کرده است.

 لیست قیمت محصولات صنایع کابل کرمان و کاویان (برای دریافت کلیک کنید)

صنایع کابل کرمان و کاویان از تولیدکنندگان صنعت سیم و کابل در کشور می باشد.از جمله کابل های مسی و کابل های آلومینیومی و… .لیست قیمت محصولات مخابراتی و کواکسیال شرکت کابل کرمان قرار داده شد. جهت دریافت تخفیفات و موجودی با فروشگاه تماس بگیرید.

لطفا دقت فرمایید به دلیل نواسانات بازار جهت دریافت موجودی و درصد تخفیف و یا افزایش قیمت ها حتما با فروشگاه در تماس باشید.